2009-03-01
 20:53:39

God kväll!

Här har inte hänt mycket mera än det jag skrev sist men vi gick ut en sväng och blev attakerad av en massa ankor som ville ha mat var ganska kul att se dom flög emot oss jätte fort jag och Casper stod på bryggan och tittade helt plötsligt kom det två gigantiska ankor flygandes emot oss synd man inte hade kameran med sig.
Sen åt vi lite middag blev taco rester men nu får det vara bra med tacos på ett tag har ätit det alldeles för mycket nu den senaste tiden.

Jag skulle vilja ha tips på någon bra tårta eller något man kan bjuda på som inte är så avancerad eller så att göra och inte kräver några krångliga ingredienser Jag fyller ju år på lördag och kunde vara bra att vara ute i lite god tid att handla hem det man ska bjuda på. Inte för att det kommer så många men det blir nog ganska lugnt. Tar gärna emot något bra recept som sagt. På tårta eller vad som helst som är enkelt och billigt =)

Nu ska jag in och beställa lite sommar/vår kläder och så ska jag kika runt lite på några bloggar och sen ska jag kolla sporten med Johan sen ska vi båda två gå upp o lägga oss och titta på Beck i sovrummet somnar man så somnar man.hehe. Men får sätta timer på tvn så den inte står och går hela natten om vi båda skulle somna. Men sömn behövs för jag är jätte trött.

KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: