2009-03-04
 12:10:46

God Middag

Hejsan!

Natten blev som jag trode en pina av dess like*suck* Mem vid fyra så somnade hon äntligen in ordentligt. Johan var nog upp engång och jag var nog upp 10 gånger.suck. Jag skulle ge alt för att sova på natten för dagarna blir en pina för både henne och mig när hon sover så himla dåligt sen så kom Casper klockan sex imorse så han är inte så himla rolig just nu men han sitter för tillfället och kollar på postis Per tror jag den heter. Emilia somnade för en kvart sedan så hon får sova en timme som vanligt så får se hur hon är då.

Nu på morgonen har vi städat och damsugit plockat tvätt osv. Klockan två kommer dagis kompis till Casper och ska leka en stund så jag har precis slängt in en kladdkaka i ugnen hoppas att det duger som fika för jag har inget annat och bjuda på o hinner inte gå o handla eller jag orkar inte hehe.

Sen annars idag så vet jag inte vad vi ska hitta på mera blir till att laga mat sen när dom har åkt blir tidigt i säng idag så man kan få sova några timmar i alla fall innan Emilia vaknar,Har i alla fall ringt och sökt Emilias kontaktsjuksköterska men hon var inte där idag så hon la en lapp så hon skulle ringa upp om hon kom idag eller så skulle hon ringa när hon kom nästa gång. Men om inte annat så har hon ju tele tid på fredag så då borde jag ju få tag på henne. Måste fråga lite inför läkar besöket på måndag om vi ska vara där tidigare för om det är hjärtbesök så skulle hon få lugnande så det kan ju vara bra o veta.

Hörs senare nu kallar kakan i ugnen.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: