2009-03-18
 06:54:39

God morgon!

Morning!

Fast nog önskar jag allt att jag kunde ligga i sängen och sova lite till Emilia har stökat i natt men hon hade nog ont i magen för vid sex tiden så var hon helt hysterisk samt att sond tejpen höll på att lossna så det var bara till att ta upp henne och greja lite hon skrek hela tiden så hon fick även lite medicin i rumpan så det dumma bajset kunde komma ut. Efter lite grejande så fick hon lite mat och nu sover hon igen. Men Casper sitter här och tittar på Rorri racerbil som går på tvn just nu. Jag tänkte ta och lägga mig på soffan och vila lite medans Casper tittar på tvn.

Senare idag så ska vi till bvc och väga och Emilia ska få sin 18månaders spruta och jag ska även ta och ringa loggopeden klockan 8 så får vi se vad hon säger.

Kanske skriver mera senare men just nu så orkar jag inte.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: