2009-03-26
 07:16:18

God morgon!

Ja god morgon!

igår hände inte mycket var hemma hela dagen och städade och grejade. Emilia är dunder snorig och gnällig hon har sina händer i munnen hela tiden så det kliar nog i munnen på henne hoppas bara att den där dumma tanden kommer igenom snart så hon blir lite gladare.

Igår var Ove här och hjälpte Johan med att fixa hemmabio systemet så nu låter det i alla högtalare i alla fall. Men nu när jag skulle sätta på det så var de bara prat på en annan kanal som jag inte ens hade satt på. Så ja jag vet inte varför men Johan får visa mig hur man gör när han kommer hem. Jag var nämnligen där uppe och kikade på rent hus med svärmor när dom grejade med tvn här nere. Det är inte klokt hur mycket en person kan samla på sig hon hade 10ton skräp som dom slängde och det var saker ifrån golv till tak i varje rum. Helt otroligt tur att man inte låter det gå så långt, nog för att vi har mycket saker men inte så mycket ännu.hehe.

Igår kväll när vi satt och tittade på tv så dundrade det till uppe ifrån Caspers rum.både jag och Johan tittade på varandra och undrade var det var sen dunkade det till engång till.Casper gick i sömnen och han snubblade över det ena och det andra i sitt rum.Men han sa inte ett ord och la sig igen.
Sen gjorde han samma sak en gång till lite senare på kvällen men då gick han in på toa och la sig sedan igen. Är väldigt glad över att han har börjat gå upp på toa när han behöver så det inte kommer i sängen som det har gjort innan. Så han har gjort stora framsteg. Men nu när han vaknade på morgonen så var han jätte snorig och känns lite varm så jag ska gå och ta febern på honom nu så får vi se om det blir dagis eller inte.

Ha en bra dag.
Kram


Jenny

Hoppas ni får en fin kväll! Kram Jenny



PUBLICERAT: 2009-03-26, 20:05:24 | URL: http://jennyn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: