2009-03-12
 07:21:29

God Morgon!

Morging!

Igår var en jobbig dag. Casper var så himla jobbig men det var mycket för att han var trött eftersom han vaknade klockan 05.30 och vägrade sedan att somna om. Emilia var jobbig men på sitt sätt eftersom hon hela tiden ska upp i soffan spelar ingen roll om jag sitter där eller om jag är i köket. Det går ju lixom inte att lita på henne riktigt när hon är i soffan för hon springer runt där som om det vore en lekplats.

Idag är det kallt här tittade på mätaren och den visade -6,9 så det blir till att klä sig väl när vi ska iväg till dagis. Sen annars har jag inte mycket planerat skönt att det är sista dagen denna veckan på dagis och Johan är ledig imorgon hoppas jag. Allt blir lixom lättare och man får lite avlastning när han är hemma för just nu är barnen väldigt intensiva och min ork tryter eftersom jag är kroniskt trött spelar lixom ingen roll om jag har sovit bra en hel natt eller om jag tagit det lugnt en dag. Jaja det blir väl bättre hoppas jag.

Nej nu ska jag gå och väcka Emilia hon är så himla rosslig så får se om det blir dagis för henne idag eller inte.

Ha en bra dag.
Kram 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: