2009-03-22
 20:48:22

Grattis Älskling På 30 Års Dagen

Ja idag fyller min kära make 30 år och vi har väl inte firat direkt så himla mycket var ut och åt på kina idag med släkten och igår var jag och Johan på frölunda-hv71 som Johan fick i pressent av min syster med familj vi hade himla kul så tack syster yster för den upplevelsen =) matchen slutade 2-1 till frölunda.


uppvärmning av lagen

Här kommer lite kort ifrån dagen


Casper och Mormor på kina


Emilia rotar igenom min väska


Jag och födelsedags barnet =)


Paket öppning barnen var lika ivriga som Johan


Det var en micro tack svärmor =)


Paket nr 2 barnen lika hjälpsamma som på det andra


Det var ett hemmabio system. Tack alla som var med och skramalde


Tårtan


Tårtan in action

Här var lite små plock av det som hänt under dagen.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: