2009-03-07
 20:00:35

Grattis till mig själv =)

God kväll!

Varit fullt upp här idag så jag har inte hunnit med att skriva.Tack alla för en jätte bra dag och för allt fint jag fick. Fick mest pengar fick ihop 500kr som jag ska inhandla ett simkort uppe i badhuset och ett solkort har önskat mig det länge så nu ska det bli av hoppas jag =) fick en tidning av stora syster Amelia tror jag det hette och så fick jag ett jätte fint halsband av Ida med familj.Men när jag skulle ta upp det nu och prova det så gick läderremen av som den satt runt så det är trasigt så jag hoppas det går att byta eller fixa för jag fick ingen ordning på det :(

Casper är sjuk här han har feber så han har varit väldigt trött idag han somnade när allt besök hade gått hem så han har lite svårt att sova nu men han somnar nog snart hoppas jag. Fick en väldigt bra present idag i alla fall kommer att posta det i ett separat inlägg om en stund ska bara komma underfund med hur jag ska greja det inte så himla teknisk jag men får man sitta med det en stund så kommer jag nog på det.

Kvällen blir lugn annars ska kika på andra chansen och se vilka som går vidare ikväll ska bli himla kul att se.
Lägger upp lite kort ifrån dagen här nedanför.Vet att jag lovade att barnen skulle vara med men dom ville inte.
Kram och ha en bra kväll


Tårtan jag gjort vart godkänd av alla.


Ett kort på bordet utan folk =)


Mee jätte glad =)

Tack ännu en gång för all uppvaktning =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: