2009-03-25
 10:56:13

Hej på er!

Hej!

Inatt har det varit en sån där natt då man bara vill gå och begrava sig eller något. Emilia började babbla i sin säng precis när jag gick och la mig och sen har hon stökat halva natten hörde henne vid 4 men jag orkade aldrig gå upp men eftersom hon inte var ledsen så behövdes det inte. Känns bara så himla onödigt att hon gör så på nätterna för hon blir ju så himla trött på dagen i stället. Så jag är trötter idag ville helst inte gå upp men himlen är klar blå här idag men det är svinkallt så ska man gå ut så får man klä sig ordentlgit.

När Johan gick till jobbet så var det -14 grader ute och nu visar mätaren -6.5 grader så man kan luras av solen som skiner så varmt och skönt här inne men känner att det kommer rejält med kall luft ifrån fönstret som är öppet här i vardagsrummet. Idag på morgonen har vi inte gjort så mycket jag har diskat och ska snart plocka ur det som är där och sätta in det som inte fick plats. Sen har jag betalat alla räkningar som alltid är lika deprimerande och bara se pengarna försvinna iväg från kontona samma dag som dom försvinner lika snabbt =(

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på men blir nog en hemma dag med lite små fix och plock. Johan skulle iväg till det gammla paret idag och göra något efter jobbet så jag vet inte riktigt när han är hemma men jag tror att det tar nog inte så långt tid.

Ha en bra dag så länge så hörs vi senare.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: