2009-03-23
 15:36:19

Hejsan!

Fy jag är grymt trött jag sitter här och sover nästan känns det som men måste snart börja med maten så det är ingen ide att lägga sig för att vila barnen är uppe och leker med mormor just nu men är nog bara en tidsfråga innan Emilia börjar att leta efter mig ordentligt men lego brukar hon tycka är skoj. Emilia drog sonden imorse och hon har varit utan den hela dagen men hon har ätit dålig så när Johan kommer hem ifrån jobbet så ska vi hjälpas åt att sätta dit den igen han kom hem en sväng innan och skulle hjälpa mig men då hade Emilia somnat så vi får ta det innan vi ska åka till svärmor på fika men jag vet ärligt talat inte om jag orkar att göra det men bara att bita ihop och se glad ut. Fast jag igentligen skulle vilja ligga nerbäddad i sängen en hel dag. Men det går ju inte det heller barnen måste skötas fast jag mår skit. Men jag tror att det värsta är tröttheten och att man känner sig mentalt utpumpad. Får väl ta mig i kragen och gå till min kurator men jag har så svårt att börja prata med denna nya som har kommit i stället för min andra hon är jätte trevlig på alla sätt och vis men bara jobbigt att behöva dra allt ifrån början.

Imorgon ska Emilia till dagis och det är väl med delade meningar som jag vill lämna henne där. Ska visa hur sond och allt sånt fungerar imorgon men jag känner rent spontant att jag vill ha henne hemma i både kostnad och för henne nu när hon har sonden som jag känner samtidigt att jag inte orkar ta hand om barnen riktigt på samma sätt som jag kan innan. Men detta går väl över bara att bita ihop. Men det är inte kul när man känner att man inte orkar gå ur sängen på morgonen knappt. Allra helst ta sig iväg till dagis jag får verkligen tvinga mig själv och det är en pina. Skulle vilja få sova utan barnen en eller två nätter någon helg så man får sova helt ostört och få vakna av sig själv och kunna somna om i fall man vill det. Men jag vet inte vem som man kunde sova hoss eller vem som skulle ha barnen i så fall.

Nej nu måste jag lista ut vad vi ska äta till middag klockan börjar bli mycket.
Ha de bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: