2009-03-06
 19:24:17

Just ja jag glömde en sak

Ja jag kom just på att jag glömde skriva att jag vägde Emilia idag när vi var på familjecentralen och mina misstankar stämde att hon hade gått ner nu vägde hon 9445 gram så hon hade gått ner 135 gram på 3 veckor så jag räknade precis ut att hon har gått ner 300 gram på 3 månader totalt nu. Har försökt ringa Borås idag men hon jag sökte var inte där och hon har inte ringt upp heller jag lämnade ju ett medelande i början på veckan om att jag ville hon skulle ringa upp mig. Men jag hoppas att vi träffas på måndag när vi ska till läkaren är lite nervös inför vad dom kommer att säga för jag vill att detta ska vända nu jag har sagt det innan och jag kan säga det igen för jag orkar snart inte mera runt hennes mat. För nu måste dom göra något åt det för hon kan ju inte leve på ingenting hur länge som helst.

Kram O hej igen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: