2009-03-04
 20:03:38

Kväller igen

God kväll!

Ja denna dagen gick rekord snabbt tycker jag dagis kamraten kom vid halv tre och sen vart det full rulle fram till klockan var strax efter fem men det var trevligt. Fick även sålt en kasse med pojkkläder så var skönt att bli av med det =) typ 15 plagg för 100 kr tycker jag var ett bra pris och hon klagade inte =) Emilia har varit grinig idag så man kan ta kål på sig själv jag fattar inte vad det är med henne riktigt. Magen är verkligen helt kass.suck.

Imorgon är det dagis och jag ska tvätta som vanligt på torsdagar känns det som.hehe.

Nu blir det snart kväller här orkar inte vara vaken länge idag känner jag somnade nästan när Johan lagade maten.

Ha det så bra så hörs vi imorgon.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: