2009-03-11
 08:40:58

Måste varit trött eller något.

God morgon!

Blev inget bloggande igår för jag somnade på soffan 19.30 och vid 22 gick jag upp och la mig i sängen i stället och sen dess har jag sovit var upp till Emilia vid 02 och gav henne mat för då var hon så ledsen. Men sen somnade jag om lika fort igen kändes det som Casper kom vid halv sex så han är lite lagom trött just nu och klagar över att han fryser hela tiden så kan hända att hans feber är på väg tillbaka. Emilia sove ännu men ska gå upp och väcka henne nu tänkte jag för annas blir det himla konstigt när hon ska sova middag sedan blir lätt försent och då har man igen det på natten i stället.

Idag annars blird et lugnt ska greja lite här hemma om min huvudvärk vill släppa känner mig allmänt dålig så är säkert på väg att bli sjuk skulle jag tro.Hörs kanske senare om tiden och orken finns.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: