2009-03-03
 10:38:34

När tar orken slut gör den det någon gång!?

Hejsan!

Ja ibland undrar jag om orken tar slut någon gång eller om man bara fortsätter som ett batteri och går sedan i botten helt o hållet!? Emilia tar kål på mig just nu. Får man säga så om sina barn? Jag antar att det finns folk som dömer för att man säger så men vad ska man ta sig till när allt man gör för att få i henne vanliga mängder med mat men hon vägrar och bara slår ifrån sig maten och när hon väl lyckas att få i sig något så blir man väldigt glad men att man ska behöva kämpa hela tiden det börjar att sätta sig i mitt psyke för det är jobbigt eftersom hon inte sover ordentligt heller så man blir helt slut på dagarna eftersom Casper vaknar runt sex tiden ibland halv sju om man har tur.

Jag bara önskar att tiden går fort nu till det är dags att åka till läkaren på måndag så man kanske kan få någon rätsida på detta sen märkte jag idag att en body som har suttit ganska tajt på henne innan råkade jag ta på henne idag av misstag men till min förvåning så var den helt plötsligt ganska säckig på henne och det innbeär nog att hon har tappat ännu mera i vikt fast hon har sitt energi pulver. Suck.

Nej nu ska jag ta tag i lite hemma sysslor när barnen är på dagis för tiden går snabbt och vips så är det dags att ge sig av igen.

Ha de bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: