2009-03-08
 22:05:43

Oj vart tog dagen vägen?

God kväll!

Idag har det varit en jätte seg dag men ändå skönt att ta det lugnt Casper har sovit oroligt i natt han hade väldigt hög feber han var så himla varm han kom till mig vid tolv och låg där och snurrade runt 1timme sen gick han in och la sig i sin egen säng. Sen kom han igen vid 4 och har legat där till halv 8 imorse och då ville han titta på nallepuh i pappas säng och det gjorde han en stund.

Han har legat på 38 under dagen men visar inga andra symtom så ska bli kul att se om det kommer någon förkylning eller dyligt under veckan. Han hade ingen feber när vi la honom så jag hoppas att det har vänt nu. Vill verkligen inte att han ska bli dålig imorgon för blir så himla rörigt när vi ska till läkaren han har det bättre på dagis just då.

Vi var iväg till Johans syster en sväng idag och fikade och Johan fick sina fötter fixade hon sa att hon kunde kolla på mina fötter nästa gång för jag har lite ont under foten vet inte varför det blir så direkt heller. så vi får se vad som händer.
Nu sitter vi och kollar på Beck som vanligt på söndagar och snart blir det att gå o lägga sig Johan ska sluta tidigt imorgon för klockan 13 ska vi vara på barn i Borås så jag hoppas att vi får några bra besked från läkaren.

Ha en bra kväll av det som återstår
Kram och god natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: