2009-03-03
 21:32:16

Trött som bara den.

God kväll!

Ja här sitter man trött som ett as rent ut sagt jag är jätte trött så hade planerat att jag skulle lägga mig skapligt nej då vaknar den lilla donnan och skriker som en galning har nu blivit tyst men hon kommer att vakna flera gånger så jag ska snart packa mig upp och kolla klart på house i sängen men lär väl somna där antar jag. Måste bara få med mig Johan upp som har somnat på soffan och snarkar för fullt. Han är så förkyld stackarn igen vill jag då säga var ju typ 3 veckor sendan han har sjuk.

Imorgon blir det en lugn dag hemma ska städa lite på morgonen och sen baka en liten kaka för klockan två kommer en dagis kompis till Casper o ska leka och fika lite. Hoppas bara Emilia inte gått och blivit sjuk så vi får avboka men tror inte det men jag skulle ringa om det blev förhinder för jag nämnde att Emilia var krasslig eller rättare sagt att vi inte vet vad det är med henne.

Tack Ida för att du orkar lyssna på mitt dravel i telefon innan kände att det var mest jag som babblade om mitt men kände att jag behövde prata av mig lite men jag lovar behöver du prata någon gång så lyssnar jag gärna och det hoppas jag du vet.en stor KRAM till dig min vän =)


Nu ropar kudden på mig men ha en bra kväll natt.
Kram o god natt


Ida

Du får gnälla. Är nyttigt att gnälla. Och jag finns här för dig.



PUBLICERAT: 2009-03-04, 17:25:07 | URL: http://idaal81.bloggagratis.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: