2009-03-09
 21:30:54

Trött som tusan ska snart sova

God kväll!

Denna dagen som så många andra dagar bara rusade iväg. Försov mig imorse med till råga på allt vaknade 7.40 då sov både jag och barnen fortfarande så det var bara till att gå och väcka alla Casper måste verkligen ha varit trött men han har ju stökat två nätter i rad och varit vaken den största delen av natten. Så han behövde nog sova antar jag men synd han inte kan göra det när man är hemma och är ledig.
Sagt och gjort så var vi ute vid bussen halv nio tycker jag var rätt okej ändå men fick stressa som tusan för att hinna med bussen.

Sen var jag kvar hos Johan på jobbet för var lixom ingen ide att gå hem igen eftersom vi skulle hämta Emilia klockan tolv för att sedan bege oss iväg till Borås och träffa hjärt doktorn. Det gick hyfsat bra med undersökningen Emilia var väldigt arg och låg inte helt stilla.Efter ca 30minuters undersökning av hennes hjärta så satte sig läkaren och kollade på datorn i hennes journal vilket han aldrig har gjort innan och efter ett tag så fick vi svaret han hade hittat en ny förträngning uppe vid aortabågen som dom bytte när hon var bebis. Men det var inget akut i dags läget så det var bara att avakta och se vart det tar vägen det han sa med var att vänser kammaren arbetar hårdare i dagsläget så vi får se som sagt men det var ju inte det roligaste beskedet vi kunde få precis men skönt att det inte är akut.

Det han sa angåendes Emilias ätande så kunde han inte svara på riktigt varför hon gör som hon gör men det är väldigt vanligt bland hjärtebarn och det har oftast med deras start att göra eller att dom inte orkar osv. Men han tyckte att det var bra att vi skulle till dietisten och loggopeden på måndag och han skulle även skicka remiss till allergi motagningen för att kolla om hon har laktos eller om hon kan äta mjölkprodukter vi har ju testat och svårt att veta om hon har det eller inte men av sitt energi pulver så blir hon jätte lös i magen så det tål hon garanterat inte. Men det han sa om allergi besöket var att dom får tvinga fram en reaktion och se om hon är allergisk eller ej.

Oj detta blev ett långt inlägg men jag ska kolla klart på cityakuten och sen ska jag gå och lägga mig för är super trött har inte haft någon ork alls sen vi kom hem ifrån Borås är helt matt i kroppen vet inte om jag är på väg att bli sjuk eller om det är något annat har inte en aning.

God natt så hörs vi imorgon.
KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: