2009-03-24
 19:06:21

Vårdcentralen

God kväll!

Idag har inte hänt mycket mest tagit det lugnt Emilia har varit hemma ifrån dagis och Johan kom och hämtade Casper imorse och körde honom till dagis. Var sån himla kö till vårdcentralen ville ha en tid och kontrollera så att hon inte hade någon dålig bakterie i sig. Så mitt i allt det så skulle min mamma åka hem med så blev ett hastigt farväl med telefonen i ena handen men ringde upp henne när jag hade kommit fram äntligen. Jag var på vårdcentralen vid 13.45 men läkaren hittade inget och Emilia har varit feberfri hela dagen trodde jag ända tills jag tog febern nu när jag skulle lägga henne så hade ungen 40 grader.

Jag fattar verkligen inte hur hon kan ha så hög feber och det inte märks så man får verkligen vara vaksam och tempa henne ofta för hon har varit hur aktiv som helst nu på kvällen. Johan håller på och grejar med kablarna till hemmabio systemet och hon har lekt på golvet på en madrass hela tiden och inte klagat alls.Ungar är helt otroliga skulle en annan ha 40 grader så skulle man nog ligga däckad som en säl..hehe.
Sen efter vi varit på vårdcentralen åkte vi ut till europris lite för Johan skulle ha sockerbitar till kablarna vet inte om dom kallas så men det ser ut som små socker bitar.hehe. Sen blev det en tur till Willys och köpa lite grön till maten och sen hem i all hast och laga maten,.

Den blev lite misslyckad eftersom det skulle bli en tjockare sås men hade ingen redning och jag gjorde på maizena mjöl men den blev aldrig tjockt så det blev en kycklingsoppa med ris i stället men det blev himla gott så det ska jag göra flera gånger. Casper har varit trött idag han vaknade klockan 05.00 imorse och la sig hos mig som vanligt för att sova vidare trodde jag sen gick han iväg och skulle gå på toa trodde jag men efter en liten stund inser jag att han är på väg ner för trappen och ska väcka mamma kändes inte bra men han fick ligga hos henne en stund men han somnade aldrig om.

Nu ska jag ta mig en promenad till källar förådet och kika lite för en av Idas kompisar var intressrad av en vagn som vi har ståendes i källaren och bara samlar damm men jag kommer inte ihåg om det är något fel på den men jag tror inte det men ska inspektera den för säkerhetsskull så jag skulle bli himla glad om vi fick den såld extra pengar är alltid välkommna =)

Ha en bra kväll så hörs vi senare.
KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: