2009-03-17
 21:23:13

Varit en hyfsad dag!

God kväll!

Denna dagen har varit hyfsad men jag har inte varit mycket hemma för jag orkade inte det. Efter jag lämnat Casper på dagis så gick jag och Emilia till Johan och åt frukost och sen så gick jag vidare bort till Willys och skulle köpa billigt bröd som dom hade i bladet denna veckan men det var slut :( typiskt.

Sen gick jag och Emilia till Ida och var med henne nästan hela tiden tills det var dags att hämta Casper på dagis följde även med ut till överskottslagret där säljer dom ut saker som privatpersoner skänker till dom. Tror att det säljs via samhall. Sen gick jag till dagis och hämtade Casper som var ute och lekte i det soliga fina vädret vi hade idag. Fast det blåste så fruktansvärt att jag ville inte gå hem med barnen så vi gick till Johan en stund för Emilia hade nästan precis somnat så jag fick lite lugnt för Casper lekte bra på jobbet och då kan en annan sitta och pusta ut en aning för vad som har tagit åt Emilia det fattar jag inte. Det är precis som om någon har gett henne en hel hög av uppåt medicin för hon far runt som om hon hade eld i baken. Har alrig sett henne sån innan om jag ska vara ärlig. Men ska ringa loggopeden imorgon så ska ta upp det då.

Nu har jag nyss kommit hem ifrån en timmes intensiv cykling jösses vad trött i benen jag var på slutet men det var skönt att få komma ut och verkligen röra på sig. Men att det skulle bli en timme det trodde jag inte men tiden gick väldigt snabbt.

Ha en bra kväll.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: