2009-05-16
 15:46:55

Dagen har gått snabbt

Hej!

Ja denna dagen har rusat iväg klockan är snart 16.00 och jag har hunnit med hur mycket som helst så jag hoppas att resten av dagen blir lite långsamare är så tråkigt när helgen bara försvinner så där. Gick upp till svärmor med Emilia efter det att hon vaknade och sen gick vi till stadsparken och skulle träffa ida och ove men dom var precis påväg hem när vi kom dit så vi slog följe hem och dom skulle hem och fika lite och sen skulle dom komma hit så vi ska grilla korv senare så jag hoppas att det blir gott =)

Nu ska jag ta fram stora dammvippan och greja här inne så det ser lite fint ut till kvällen så man slipper och ha dåligt samvete över det. hehe. Johan är kvar uppe hos sin mamma och grejar med tvbänken men antar att han snart borde vara på hemgång eller jag hoppas det i alla fall. Men ändå skönt att ha fått det gjort nu när det är helg så han slipper ta det en vardag efter jobbet.

Kram och Hej =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: