2009-05-05
 07:19:44

Dålig på att uppdatera

God morgon!

Det märks helt klart att det börjar gå mot finare tider då man inte sitter vid datorn lika mycket och inte är hemma heller så mycket för den delen. I söndags så åkte vi till lekparken/djurparken och Emilia tyckte det var hysteriskt roligt hon skrattade som en galning när hon såg alla djur. Casper tyckte med att det var roligt men han lekte mest med alla klätterställningar osv.

Igår så hade jag en dag med en massa åkande fram o tillbaka till dagis. När jag hade lämnat barnen så ringde dom från barnmotagningen här i stan och sa att dom hade fått en återbudstid för Caspers återbesök med hans magproblem och han var jätte duktig han låg där och lät doktorn känna på honom tittade i öronen osv. Men vi skulle köra på med magmedicinen i ett par månader till och sen skulle vi tillbaka igen om 6månader för återbesök. Sen när vi var klara där så cyklade jag och Casper till Johans jobb en liten stund för att sedan åka vidare mot dagis och hämta Emilia. Hon har blivit väldigt hostig så skulle inte förvåna mig om det kommer vara så att hon har feber nu när jag ska väcka henne för hon har sovit väldigt oroligt i natt.

Casper kom in till oss vid 01 och han låg där säkert en timme och sen vaknade både jag o Johan av en rejäl duns och ett brakande. Då hade han ramlat ur min säng rätt in i bordet och han såg helt vimelkantig ut. Men han gick in i sitt rum och somnade där i stället var mycket bättre så slipper han ramla ur. Även han verkar vara slemmig så det är väl bara en tidsfråga innan han blir sjuk han med.

Nu ska jag greja i ordning barnens saker för morgonen men ha det bra så ska jag försöka skriva snart igen.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: