2009-05-21
 10:37:39

Fy farao säger jag bara :S

God morgon!

Fast jag har varit vaken väldigt länge och det känns kan jag lova. Emilia vaknade vid 03 och var helt hysterisk skrek som en tok så var tvungen att gå ner och göra mat åt henne hon åt halva flaskan ungefär och sen så vart hon tyst men sen började hon skrika igen:S sen vid 04 blev hon tyst men då kom nästa i stället och Casper är så himla svårt att få att somna om men han gjorde aldrig det så idag har varit en jobbig morgon vill jag lova. Har gått i mellan Caspers rum och min säng sen klockan 04 sen vid 06 lessnade jag och bad Johan att gå ner och sätta på tvn för dora börjar då.

Sen satt han där och tittade lite så en annan fick sova en liten stund till sen vaknade Emilia 08 och då var det bara att acceptera läget och gå upp ur sängen och göra i ordning henne med ny blöja och kläder. Sen åt vi frukost och Johan skulle åka iväg och klippa gräset men han kom hem ganska snabbt igen då gräset var blött så han skulle tillbaka senare idag. Var väl på ett sätt bra men då måste han iväg sen igen. Känner mig ganska slutkörd just nu så avlastning hade varit skönt.

Nu ska vi göra oss i ordning och åka på en marknad som är en bit utanför stan så man slipper sitta hemma hela dagen.

Ha en bra kristihimmelfärdsdag.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: