2009-05-11
 22:04:34

God kväll!

Hejsan!

Jag är snart på väg i säng är himltrött vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv. Har varit riktigt trött ett par dagar undrar om man är påväg att bli sjuk. Idag blev det städ av köket vikning av en massa tvätt och in med det i garderoberna och sen så var det dags att åka till dagis. Hjälp vad det blåste ute när jag cyklade iväg var som om jag skulle blåsa bort känndes det som.

Emilia var inte alls på bra humör när jag hämtade henne på dagis hon började skrika redan i cykelkärran och höll på mer eller mindre hela vägen hem men hon var inte direkt ledsen utan mera missnöjd vet inte var det var med henne. Sen så fortsatte hon hemma i säkert 1timme hon blev så arg för jag fattade inte vad hon menade så hon bara slängde sig och skrek. Är detta tidig trots eller vad tusan!?!? Hoppas ju dock att detta kommer att gå över snabbt.

Det har ju hänt mycket för henne nu när hon har börjat gå så då kanske det gör att hon får någon sorts separations ångest eller ja jag vet inte är ingen expert på sånt här :S Imorgon blir det till att fortsätta med mitt städande vill bli klar med allt som jag har kvar tills imorgon. Måste dammsuga hela lägenheten som jag skulle ha gjort idag men det vart det inte och sen så ska jag försöka hinna med att skura av golvena med om jag har något medel kvar.

Nu ska jag gå o lägga mig men ha en bra kväll/natt.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: