2009-05-26
 21:33:03

God kväll!

Hejsan!

Mötet på dagis gick bra dom sa att han var en snäll o glad kille =) jag hade inte förväntat mig något annat direkt heller men är så himla svårt att sitta och ta emot beröm om sinna egna barn tycker jag vet inte riktigt vad man ska säga. Sen gick vi till Johan och hämtade min cykel som jag ställde där för ville inte ha den på dagis så länge men vi åkte hem på engång för det började regna som tusan när vi cyklade hem.

När vi kom hem så lekte barnen lite och jag tog hand om tvätten sen kom Ida o Ove och Tim över en snabb sväng eftersom vi skulle åka och handla klockan 16 för det ekade verkligen i kyl o frys.Nu har vi lite mat igen och vi blev mätta och glada idag med. Någon som inte är alltför glad just nu är Emilia hon skriker så det ekar i hela huset fattar verkligen inte vad det är med henne.Hon vaknade när klockan var 20.00 och skrek som en tok. Så hon fick komma upp igen nu ligger hon i sin säng och skriker men verkar som om iprenen som jag gav henne verkar göra nytta för hon är inte lika grinig. Kommer mera i intervaller. Såg när jag var upp att hon var påväg att somna men hon är ju så himla envis med att får hon inte som hon vill då blir hon super arg. Vi tittade på balen genom fönstet för här började det åska och mullra plus ösregn.

Nu ska jag kolla lite på tv och se om man får någon ro att kolla när hon lever om där uppe.
Ha en bra kväll.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: