2009-05-06
 19:27:30

God kväll!

Hejsan!

Här sitter jag trött som en gnu men vill kika lite på tvn så det blir till att försöka att hålla sig vaken annars så får jag lägga mig i soffan och vila lite :D
Dagen har varit extremt lugn Emilia sov i 2 timmar sen gick vi till apoteket och hämtade hennes kåvepenin så jag hoppas att det kommer att ge resultat snart så hon inte behöver vara så ledsen min lilla gumma. Hon hade feber nu när jag la henne så jag hoppas att natten blir lugn. Imorgon måste jag gå till apoteket igen för att köpa alvedon upptäckte att det var inte mycket kvar :(

Imorgon ska jag lämna Casper på dagis och sen ska nog jag och Emilia cykla hem och ta det lugnt annars så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra jag skulle ha varit på bvc och vägt henne imorgon men ska ringa återbud imorgon för vill inte riskera att smitta någon när man går in där eftersom det är baby cafe vid den tiden jag ska in o väga henne.

Ha det bra önskar jag o barnen

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: