2009-05-26
 12:07:00

God Middag

Hejsan!

Fy man hinner inte med mycket nu för tiden igår var en hemsk dag.Jisses vilket cyklande det vart fram o tillbaka till dagis. Casper skulle till tandläkaren så det blev 2 rundor extra så det blev totalt 8 vändor fram o tillbaka.suck. Inte undra på att man sitter i soffan som ett ufo på kvällen och känner sig helt död. Men ingen kan klaga på att man inte rör sig ordentligt eftersom jag ligger på ett snitt på ca 20000 steg per dygn med min räknare så jag känner mig faktiskt nöjd över att man rör sig så mycket som man gör.

Igår var barnen väldigt trötta och griniga efter dagis så det var nästan inte kul att vara mamma Casper han skrek för minsta lilla grej och Emilia lika så.suck. Igår hämtade vi Johans cykel och han är jätte nöjd med den vad jag har hört i alla fall och jag hoppas att helgen kommer att bli väder så man kan ut och cykla hela familjen en sväng. Kanske kan cykla ut till marbäck och leka  i lekparken som är där. Imorgon så har Casper uppvisning på deras teater som dom har grejat med hela terminen så ska bli himla kul att se hur det kommer att bli. Fick se ett litet smakprov på hur han såg ut idag när jag lämnade honom för alla kläderna skulle på och målas för dom skulle spela upp det för skolbarnen och Emilias avdelning vid klockan 10 antar att Casper kommer att vara döds trött när vi har kommit hem. Ikväll så ska vi kolla på när alla studenter ska till balen dom går igenom stan alla som ska ta examen på fredag(tror jag) Sen ska nog Johan iväg och greja med uteplatsen som han håller på med dock vet jag inte om det är bestämt ännu.

Just nu håller jag på och städar och smågrejar lite. Håller på och tvättar har vikt all tvätt där uppe så ska lägga in det lilla som är kvar i skåpena och sen är det dags att åka iväg till dagis ska vara där tidigare idag för ska ha utvecklingssamtal med honom ska bli kul att se vad dom säger. Tror dock inte att dom har något att klaga på.

Ha de bra så ska jag greja vidare här.
Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: