2009-05-28
 12:13:37

God middag!

Hejsan!

Dagen som har varit kan samanfattas som jobbig åter jobbig. Inte pga barnen eller så utan att jag mår pyton har så jäkla ont i huvudet rent ut sagt.Jag hade ont i huvudet hela dagen igår och så la jag mig men huvudvärk och vaknade med en huvudvärk som var 10gånger så mycket värre. Tog alvedon i morse men dom hjälpte inte alls.

Jag hoppas dock att det går över snart för är himla jobbigt att inte kunna tänka ordentligt. Mår även lite små illa men det beror nog på att jag har så himla ont i huvudet brukar må illa då. Teatern igår var jätte skojig barnen var så himla duktiga Casper blev dock lite ledsen när jag lämnade honom på dagis för att han skulle sminkas osv. Men när jag hade gått iväg så var han glad igen. När vi gick förbi och skulle in i ladan så var han och sminkade sig och då vinkade han så glatt till oss. Barnen var förvånadnsvärt duktiga på att prata och gå omkring på senen när allt var klart fick dom diplom och lite godis och en blomma så Casper var glad när han var klar. Sen fikade vi med det fikat vi hade med oss och sn gick vi en tipspromenad och sen åkte vi hem och la dom små busarna i säng.Sen tillbringade jag kvällen vid tvn med min huvudvärk. Casper somnade inte förns klockan var 21.00 så han var ganska seg imorse så jag hoppas att han är någorlunda glad när jag hämtar honom. Emilia sover just nu så ska snart väcka henne.


Min katt =)

Ikväll ska Johan iväg och greja med uteplatsen jag pratade om igår blev inget för klockan blev för mycket så jag blir nog själv en sväng. Fast jag tror att svärmor skulle komma ner med ett par leggings som hon köpt på netto som var extrapris på denna veckan som jag ska ha till min klänning den 10e vill gärna veta om dom passar annars så måste jag lämna tllbaka dom.

Ha en bra dag.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: