2009-05-22
 11:42:33

God middag!

Hejsan!

Detta har varit en rejält seg morgon och regnet det bara öser ner utanför just nu. Känner mig inte alls pigg hela kroppen värker och magen gör ont som tusan tur jag snart ska få komma till doktorn så jag kanske får någon rätsida på vad det är för fel och varför det gör så ont. Johan är på jobbet idag och det känns verkligen helt konstigt att han jobbar en fredag är ju så van att ha honom hemma.

Jag och barnen har varit inne och grejat små städat lite och jag har precis diskat och Emilia sover nog nu tror jag.la henne för en liten stund sedan men nu hör jag hennes speldosa spela för fullt där uppe så hon sover nog inte. Men jag hoppas att hon somnar snart för det behöver hon!
När johan kommer hem ifrån jobbet ska vi åka till timmele en sväng och träffa dagis kompisen vi hade beställt solsken men det verkar lysa med sin frånvaro just nu men hoppas de i alla fall är uppehåll tills vi ska dit så man kan vara ute o leka lite.

Nu ska jag greja i ordning lite mat.
Men ha de bra.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: