2009-05-27
 10:51:48

Hej!

Natten blev hyfsat lugn Emilia somnade när klockan var 23 ca vet inte vad det var med henne faktiskt men idag är hon lite grinig med så det är väl någon förkylning eller något pågång kanske:S Nu på morgonen har jag vikt tvätt städat där uppe lite mera och fått undan allt som ligger framme. Sen så har jag diskat det var inte så mycket och då är det mera motiverande till att ställa sig och göra det. För blir det värsta berget så drar man sig för det eftersom det tar lite tid.

Har även slängt ihop en lasange som är i ugnen som blir till kvällsmat så jag slipper stå och greja med det eftersom vi ska vara på teatern klockan 17.00 men Casper ska vara där redan 16.30 så blir tajt med att äta om jag måste laga maten med.Snart ska vi gå iväg till bvc och väga Emilia så jag hoppas att lasangen har hunnit att bli klar tills dess.Emilia har sovit i 15 minter redan så ska snart väcka henne för ville i alla fall att hon skulle sova en stund för hon blir helt hopplös om hon inte sover så jag hoppas att natten blir bättre om hon får sova en liten lur nu på dagen i alla fall.

Känns som om dagen kommer att försvinna i ett nafs men det är bra med med såna dagar.Ska förtsätta att greja här hemma så det blir fint till helgen. Glömde ju att köpa det vi skulle ha tills på lördag när vi var o handlade igår men får gå till lidl och handla det imorgon när jag har Emilia hemma. Ska ha en pokerkväll här på lördag med lite folk ska bli skoj undrar vem som tar hem potten denna gången !?!!?

Ha det bra.
Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: