2009-05-24
 20:05:44

Hejsan!

God kväll!

Det har varit en bra helg men varit fullt upp som vanligt känns det som. I går så gick vi på stan och jag köpte en klänning och vi hittade ett par tröjor till Johan. Vi ska ju på studenten den 10e och då måste man ju vara lite fin. Bara Casper som inte har något att ta på sig ännu Emilia får ha en klänning som jag hoppas att hon fortfarande kan ha. Ska testa det imorgon. Nu ikväll blev jag hastigt och lustigt lämnat själv men gnaska skönt det med.hehe. Johan hittade en cykel till Casper på blocket så han åkte och köpte den inte så långt härifrån så jag hoppas att han hittar och att den blir bra. Känns så himla dumt att köpa en ny när han kanske bara kommer att använda den denna sommaren sen kanske den är för liten.

Idag har vi varit hos svärmor hela dagen och spikat på hennes uteplats och grillat var himla gott synd att det var så himla kallt men det är det nästan alltid tycker jag.


Nu ska jag kika på tv men ha det så bra.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: