2009-05-13
 15:56:51

Hemma igen!

Hejsan!

Ja nu är vi hemma igen har varit hemma sedan 14.30 ca och barnen lekte en stund i stadsparken och sen så gick vi vidare till netto för skulle köpa bananer men dom var så gröna så det struntade vi i.Sen gick vi och kollade om barnens farmor var vaken/hemma och det var hon så vi stannade där en stund Emilia somnade i vagnen en stund och Casper och farmor bakade en kaka som vart jätte god tysk citron kaka tror jag den hette.

Nu har jag precis diskat och har satt på potatis som står och kokar och springer och städar undan det värsta sakerna som ligger framme men konstaterar ganska snabbt att de är ingen ide att städa så länge dom små är vakna för dom stökar ner på fem sekunder igen. Så det får nog bli att ta det när dom har somnat i alla fall leksakerna. Har gett mig tusan på att jag måste hålla bättre ordning här hemma för det förfaller om man inte håller efter varje dag.Diskar gör jag varannan för då är det lagom att sätta igång diskmaskinen men det är allt det andra som barnen drar fram det är det som gör att det blir stökigt.

Nu ska jag gå och koka brocoli och hacka grönsaker.
hörs senare.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: