2009-05-14
 21:23:31

Hjälp vilken dag

God kväll!

Den här dagen har varit en hektisk dag men det är skönt att den snart är slut och man får gå o lägga sig. Imorse så gick jag och vägde Emilia som hade gått ner ca 200 gram så det kändes ju inte så himla kul men hon har ju varit sjuk och väldigt spyig så det har ju säkert visat sig på vikten samt att hon inte har fått i sig sitt energi pulver eftersom det kan göra henne spyig med men nu har vi börjat med det igen så jag hoppas att hon kommer börja att gå upp igen eftersom hon då får i sig det hon ska per dygn.

Sen var vi hemma en stund och vid halv 11 så somnade Emilia för sin middagslur och hon sov 1 timme sen var det dags för att väcka henne och ge mat och invänta att farmor skulle komma så vi kunde klä på oss och gå ut till mitt möte jag skulle ha på socialkontoret. Hade en stor klump i magen men det gick faktiskt bättre än jag hade förväntat mig fick mycket tips om hur man kan göra för att få det lite bättre ekonomiskt men dom tyckte helt klart att vi skulle ansöka om försörjningsstöd så nu håller jag på och springer runt med alla papper som ska göras för hon sa att dom har ärende fördelning på tisdagar så var det bra om det kom in innan tisdag och jag hoppas att jag hinner få in alla papper innan dess. För skattevärket ska byta lokal och har stängt tills den 18e. Imorgon ska jag iväg till banken och ordna kontoudrag osv så jag hoppas att jag får i ordning på allt.

Men jag känner mig väldigt trött måste jag medge så detta blir det sista för ikväll för jag är så trött så ögona går i kors.

Bilder ifrån stadsparken!

Ha en bra kväll!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: