2009-05-14
 07:40:36

Jisses vad jag är trött!

God morgon

Igår kväll så vaknade Emilia vid 22 tiden och sen har hon hållt låda till klockan var 03.00 när klockan var 02 så hade jag fortfarande inte somnat jag känner mig helt död i kroppen så himla typiskt när jag har så mycket att göra idag så ja det är bara att bita ihop och se trevlig ut :D

Nu ska jag snart iväg med Casper till dagis sen ska jag väga Emilia halv 10 och sen får vi åka hem och försöka få Emilia att sova lite sen kommer farmor hit och ska ta Emilia när jag ska på möte klockan 13.00 hon skulle hämta Casper på dagis så jag slipper att känna mig stressad för att hämta honom oxå.Sen så ska vi till dagis på trivselkväll klockan 17.30 som håller på till 19.00 så denna dagen kommer att gå fort känns det som.

Ha en bra dag så hoppas jag att jag hinner skriva något mera under dagen eller så får det bli till kvällen.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: