2009-05-06
 07:46:24

Jösses vilken natt!!

God morgon

men skulle helst ligga och sova fortfarande men Casper vaknar ju med tuppen jämnt. Igår kväll gick jag och la mig lite för sent satt och kollade på Hells kitchen på 3an och somnade väl runt halv tolv hade så himla svårt att somna. Sen klockan 01.50 så puttade Johan på mig och sa att Emilia var vaken men bad honom gå upp eftersom han ändå var vaken,hörde Emilia hosta till och Johan ropade på mig då spydde Emilia rent slem och jag tog upp henne för att hon skulle slippa ligga i det men hon spydde mera så hon fick sitta kvar i sin säng men reflekterade över att hon var så varm det var nästan som om hon kokade.

Så när hon var färdig så la jag henne på skötbordet och Johan grejade sängen och jag tog febern på Emilia och tempen visade 41grader blev helt paff trode aldrig att hon hade så himla hög feber nog för att hon var varm. Blev ipren och sen vänta och se vad som hände med febern efter 30 minuter så hade den fortfarande inte gått ner så jag ringde sjukvårdsrådgivningen eller vad det heter och dom var väldigt trevliga. Avaktade feber som gick ner efter en bra stund. Sen försökte vi somna men det var svårt Emilia somnade vid tre och vid fem ringde Johans väckar klocka o sen kom Casper när klockan var 06.00 så det blev inte många timmars sömn i natt. Nu vid åtta ska jag ringa till barn här i stan för jag misstänker att hon kanske har ont i öronen eftersom hon har haft lite feber hela veckan känns ändå som om jag vill att någon kollar på henne för att utesluta infektion eftersom jag vet att hon kan få så här när öronen spökar.

Nu ska jag gå o äta något  innan det är dags att ringa.
Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: