2009-05-20
 12:22:06

Kreativ som attan =)

Jisses jag har farit fram som en tornado här inne har fått en massa gjort har dammsugit både uppe och nere diskat och så har jag skurat överallt. Känner mig ganska nöjd och tror att idag kommer det att bli många steg på min stegräknare. Nu sover Emilia och vi har ätit lunch. Känns som klockan skulle vara hur mycket som helst men nu är den bara efter 12 så när Emilia har vaknat tar vi nog och klär på oss och går och köper tvättmedel för har börjat tvätta nu och jag tror inte att det paketet räcker till alla maskiner funderade även på om jag skulle tvätta alla små mattor som är där uppe men får se vad tiden räcker till med tvätt tiden och vad klockan blir, Men det brukar ju nästan alltid bli så att man tvättar nästan två tvätt tider fast man tvättar engång i veckan ca. Men nu var det ganska mycket handukar och smutsiga kläder som är ifrån barnen.

Nu ska jag bara sätta mig i soffan och slappa Casper sitter och tittar på nallepuh så det är ganska lugnt och skönt här känner att mina ben är trötta så jag sitter här en liten stund och hämtar andan men ser nu på klockan att det snart är dags att väcka Emilia tänk vad fort 1timme går idag blev det visst en lång sovstund i alla fall. Så får se hur natten blir.

Kram


Susanna

Vad duktiga du är! Vore bra om du kunde låna ut lite energi till mig också när du ändå håller på ;-) Så skulle jag bli klar här också. Kraam



PUBLICERAT: 2009-05-20, 14:13:14 | URL: http://kaweria.blogg.se/
Jenny - Mamma, husbygget och viktväktandet

Duktiga du :) Jag hänger på i utmaningen om situpsen!!



PUBLICERAT: 2009-05-20, 21:03:17 | URL: http://jennyn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: