2009-05-15
 22:59:38

Kväll igen :-O

God kväll!

Dagarna bara flyger iväg fattar inte riktigt vart veckorna tar vägen helt otroligt att det redan är fredag idag tyckte inte det var längesedan det var det senast. Idag har dagen varit hyfsat lugn men har inte varit hemma så mycket var ute en sväng som inte skulle bli så länge men slutade med att klockan blev 13.30 sen diskade jag medans Johan åkte till dagis och hämtade Emilia. När disken var avklarad så började jag och Casper att göra pizza deg och steka köttfärsen som skulle vara på och hackade lök osv. Pizzorna blev himla goa faktiskt fast skulle ha gjort 2st med köttfärs på i stället för en med skinka och ost på. Nästa gång blir det enbart taco köttfärs på båda pizzorna.

När maten var avklarad så fick båda barnen bada och det tyckte dom var skoj. Fast Emilia har någon fobi om att tvätta håret hoppas att det kommer att växa bort så det blir enklare men tvätta det de måste hon ju göra. Sen efter dom hade badat så var de min tur att hoppa in i duschen o barnen lekte med Johan i Caspers rum sen när jag var klar så var det hans tur att duscha så idag har alla i famlijen blivit rena i alla fall =) under tiden Johan var i duschen så ringde Ove och frågade vad vi pysslade med och dom kom över en stund och tjatade bort lite tid och barnen lekte bra. Emilia fick för sig att hon skulle börja klappa på Tim som hela tiden flyttade på sig och tillslut så fattade Emilia att hon skulle låta honom vara ifred =) Tim var för söt när dom skulle gå hem då han hade klätt på sig färdigt så var det bara mössan kvar då hittade han en av Emilias mössor i korgen och sätter på sig den och ska gå ut igenom dörren synd jag inte hade kameran tillgänglig såg för go ut =)

Nu ikväll har vi inte gjort mycket vi har suttit och kollat på tv och nu ska jag gå o lägga mig är himla trött varit på väg i säng i säkert 1 ½ timme nu men fastnat med något o sen har jag pratat med mamma i telefon en stund. Men nu ska jag göra slag i saken och gå upp o lägga mig och hoppas på att natten blir lugn och att dagen blir solig och fin imorgon så vi kan gå till stadsparken och leka,

Ha det bra och god natt.


Busunge =)           Svettig Casper spelat fotboll
KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: