2009-05-20
 08:43:57

Morning

God morgon!

Jag känner mig hyfsat pigg idag faktiskt men ändå ganska sliten. Emilia vaknade vid 22 tiden igår och sen vet jag ärligt  inte när hon somnade igen men när jag la mig vid 23 så hade hon inte somnat i alla fall. Men vi har sagt det att vi ska sluta och gå in till henne om hon inte är ledsen för det är hon oftast inte hon ligger bara och pratar men visst känns det jobbigt när hon ligger och ropar mamma eller pappa man vill lixom gå upp. Sen ha vi även pratat om att hon ska få sova bara 30 minuter på dagen för hon sover 1timme nu och hon kanske sover för länge. Nu sover hon dock fortfarande men när jag har skrivit klart så ska jag väcka henne så hon får i sig lite och äta.

Casper kom till mig i natt när klockan var 03 och ville ligga i min säng och han låg väl där i 30 minuter ca sen sa han att han skulle lägga sig i sin säng och sen somnade han nog på två röda när han la sig i sin säng. Men fick sovmorgon i alla fall han kom upp kl 8 och normal brukar han vakna 06 så det var lite skillnad. Var behövligt med en liten sovmorgon men o andra sidan när man måste gå upp på natten så blir det inte mycket till sovmorgon för det tar ju alltid en liten stund att somna om när man har varit uppe. Jag har redan avklarat 40st situps men var himla jobbigt känner faktiskt att det gör lite ont i magen så någon effekt måste det väl ha?!?

Nu ska jag gå upp och väcka Emilia så hon kommer upp någon gång. Vi ska ju ha stora städdagen idag och sen måste vi gå och köpa tvättmedel.

Kram o ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: