2009-05-13
 07:54:48

Morning!

God morgon!

Jag skulle kunna säga att jag skulle vara hur pigg som helst eftersom jag somnade vid 22 och det var längesedan jag gjorde det men inte känner man sig pigg för det. Emilia vaknade vid 03 men i natt körde jag upp Johan för jag orkade verkligen inte gå upp men hon somnade nog ganska snabbt igen för jag hörde henne bara en liten stund.
Har drömt en massa konstiga saker i natt  och jag fattar inte varför men kanske är det full måne eller något för det var inga roliga drömmar heller direkt.


Idag så skinder solen det är väldigt blå himmel kan ju hoppas att det håller i sig hela dagen för om det håller i sig tänkte jag att vi skulle gå upp till stadsparken och härja en liten stund. Men det tar nog en stund att gå dit upp men det gör inget. Hoppas att vitsipprona fortfarande blommar så fint där uppe så man kan ta lite fina kort  men risken är väl att dom har börjat blomma ut nu.

Kram så hörs vi sedan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: