2009-05-31
 20:42:27

Morsdag!

God kväll!

Jösses dagarna har bara flugit iväg jag är helt slut efter denna helgen. Men bara att bita ihop och ta nya tag till nästa helg som borde bli lugnare än denna i alla fall. Johan har jobbat hela helgen stackarn han är väldigt trött plus att det har varit väldigt varmt han har haft ca 37 grader inne på jobbet :O

I fredags så jobbade jag på dagis i ett par timmar och sen så åkte gick vi till JOhan på jobbet och gjorde honom lite sällskap tills klockan var 14.00 då det var dags att hämta Emilia på dagis. Sen åkte vi hem och åt lite mat sen bar det av till Borås en svän för att inhandla sommar skor till barnen och lite fest kläder till den 10e då vi ska på studenten som jag har nämnt innan. Hittade det vi skulle blev två par skor vardera till barnen.Casper fick en ny fin luvtröja och en jätte häfftig t-shirt med sjömanstryck på magen och en vit keps. Emilia fick ett par solglasögon och en vit bolero aktig grej att ha över sin klänning ifall det är skitväder den dagen så vill man gärna ha något över klänningen eftersom det är korta ärmar på den.

Igår så var vi på något som hette familjedag här på stan och Casper hoppade i en hoppborg och sen mötte jag ida med familj på torget och vi tjötade lite och kollade när barnen hoppade i borgen. Sen mötte jag upp Johans bror som var här på besök denna helgen ifrån sthlm som var på bröllopp på kvällen. Sen på kvällen hade vi pokerkväll med några kompisar här och det var mycket trevligt synd att man inte vann men jag kom på andra plats i alla fall.hehe. Bättre lycka nästa gång kanske :P

Idag så har jag och barnen varit hos svärmor och Johan har jobbat. Vi fick god tårta och umgicks med släkten som sedan åkte hem vid 13.00 och sen kom Johan upp dit vid 14.00 när han hade slutat att jobba och sen var vi där i ca 1 timme till då blev det för varmt att vara där.  Så vi åkte hem med två jätte trötta barn. Sen kom Ida,Ove & Tim över en sväng men blev nästan jobbigt för Casper var så himla trött så han grinade åt allt så blev sängen tidigt för barnen ikväll och nu har vi precis ätit jordgubbar med vanlijsås det blev min morsdags present. Huvudet dunkar så nu blir det nog att lägga sig i sängen och slappna av och läsa min underbara bok som börjar lida mot upplösningen och snart är den slut :O då blir det dags att börja på en ny.

Kram och god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: