2009-05-01
 20:10:16

Oj vad dagarna rusar iväg =)

God kväll!

Jösses vad tiden går men helt underbart väder är det och då hinner man inte med att blogga för när man kommer in så är det kväll och man är i regel helt slut efter att ha varit ute en hel dag. Jag är väldigt trött nu men jag tänkte att jag är tvungen att skriva lite för jag skulle gjort det igår men orkade inte helt enkelt.

Idag har vi varit på loppis i ishallen och sen åkte vi till ett jätte mysigt ställe som heter majblommegården och där spenderade vi resten av dagen sen kom Ida med familj en sväng och babblade lite var trevligt :D
Imorgon så ska vi åka till något som heter mussebär eller vad det hette det är en jätte stor park med leksaker för barn och en massa djur att kolla på. Har gjort i ordning pastasallad och ska göra i ordning lite fika och sen ska vi gå på marknaden en sväng på morgonen som är här i stan sen ska vi åka tänkte vi :D

Nu ska jag hoppa in i en dusch tänkte jag för jag känner mig så smutsig efter att ha legat i gräs.
Ha en bra kväll!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: