2009-05-19
 11:10:14

Så skönt

Hejsan!

Natten har varit stökigt som vanligt men känns som sagt som vardagsmat nu för tiden men bara att bita ihop och hoppas att det kommer att bli bättre ju äldre hon blir. Men jag tvivlar eftersom det bara har blivit värre med tiden men det jobbiga är att bli störd i sin sömn och behöva gå upp på natten det är det som är värst tror jag.

Imorse vägde jag mig och vågen visade ner ytterligare 2kg så nu har jag bara 2 kg kvar så har jag gått ner 20 kg sen i oktober är så himla nöjd med att ha gått ner 18kg fast jag vet inte hur jag har burit mig åt men jag rör på mig mycket mera nu än jag någonsin gjort innan. Nu väger jag även mindre än jag gjorde innan jag fick Casper så jag har lyckats gå ner alla graviditetskilon från båda barnen nu bara gammalt överhäng(haha) som ska bort ska gå ner minst 25kg totalt så bara att fortsätta att kämpa. Johan sa till mig att jag måste börja göra situps för annars kommer min hängmage att bli ännu värre men jag har så svårt för att göra det och jag fattar inte varför men riktigt träning eller vad man ska säga är inte riktigt min melodi men får ta tag i det snart för magen hänger ju mycker mera nu än den gjorde innan och det håller jag med honom om. Tänkt på det igår att min mage ser ut som en hängig degklump. Men får ta tag i dom där situpsen men hur många ska man göra om dagen? Har hört 100 men det kommer jag aldrig att klara av.

Just nu håller jag på och frotsar av frysen eftersom den var halvtom redan så la jag resten i kylväskan och nu droppar det för fullt i frysen så det är snart dags att hälla av lite vatten från plåten igen så det inte rinner över. Tror även att vi har fel på kylskåpet har lagt in en termometer där i och jag har ställt in kylskåpet på det lägsta och det visar ändå 10 grader + så jag ska avakta och se tills imorgon annars så får jag ringa och fråga om det ska vara så eller om dom ska komma och kika på det.

Nu ska jag fortsätta greja men ha de bra.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: