2009-05-27
 14:37:32

Seg som tusan!

Gud vad jag känner mig seg känner mig helt borta. Sitter och gäspar och har mig hela tiden. Emilia sov ju innan vi gick till bvc men hon var så trött när vi kom hem igen så efter vi hade ätit våfflor och hon fått lite välling så stod hon och gnuggade sig i ögonen som en galning så jag fick gå o lägga henne igen så hon fick sova i 30 minuter till. Casper han fick värsta utbrottet när vi skulle gå till bvc så när vi kom hem så fick han med lägga sig och sova. Han brukar inte få sova på dagen men eftersom han var så himla trött så kände jag att han hade aldrig orkat med att spela teater ikväll.

Emilia hade bara gått upp 35 gram sedan förra vägningen och det var ju inte mycket att hurra för direkt. Men jag skulle ringa dietiseten igen och fråga hur vi ska göra. Ger ju henne en ganska hög dos av energipulver redan men jag får väl öka ännu mera då om hon inte går upp i vikt. Så nu väger hon 10,6 kg och är 80cm lång. Ingen stor tjej inte för att vara 1år och 8månader vet nog ganska många som väger mera än Emilia gör. Men det kommer väl att ordna sig någon gång hoppas jag.

Nu ska jag börja att förbereda för att plocka fram maten så vi hinner äta innan vi ska åka iväg. Johan skulle komma hem tidigare idag med så vi verkligen hinner allt. Synd att det blåser ute det är inte lite heller storm skulle jag nog kalla det. Men solen skiner nu i alla fall men det är väl bara tillfälligt antar jag för molnen kommer nu igen nyss var himlen helt blå när jag tittade ut genom fönstret.

Ha de bra.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: