2009-05-19
 21:32:08

Utmanar alla som läser min blogg

God kväll!

Jag utmanar alla som läser min blogg att göra 80 situps om dagen det ska i alla fall jag göra med start från imorgon då det är så sent idag har gjort 40 st och det kändes vill jag lova. Men nu blir det 40 på morgonen och 40 på kvällen så hoppas jag att det ger resultat på hängmagen efter ett par veckor hoppas jag i alla fall. Men jag kom fram till att sängen var inget bra ställe att ha fötterna under för stöd då den var för hög så imorgon får jag hitta något annat ställe att göra det på.

Annars har dagen varit lugn här fick besök vid 15 tiden var trevligt och sen har jag inte gjrot så mycket nattat barn osv sånt man gör jämt tycker jag men det är så det är att vara mamma. Imorgon så kommer dagen att bestå av städning och tvätta kläder eftersom det snart är långledigt för Johan och barnen har ledigt ända tills på måndag så jag vill ha allt sånt gjort så man slipper tänka på att man ska behöva tvätta eller känna dåligt samvete för att man inte städat ordentligt. Så imorgon får barnen stå ut med en tråkig mamma.hehe. Sen om det är bra väder går vi ju givetvis ut en sväng för att få leka lite. Sen kommer nog ida och ove hit vid 16 tiden tror jag vi sa =)

Nu ska jag kika klart på tvn sen blir det sängen.
Kram o god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: