2009-05-16
 11:08:07

Var det snart lördag lunch

Hej på er!

Ja tänkt vad tiden går fort när man gör något gick upp vid 8tiden ca sen vart det frukost och sen gick jag ut och städade trappen som tog längre tid än jag hade räknat med men nu är det fint och städat. Sen så har jag grejat lite här hemma och Johan och Casper har precis åkt till hans jobb för att såga några plankor som hans mamma ska ha till sin tv bänk som vi ska upp och sätta ihop sedan. Emilia blev så himla arg för hon inte fick följa med så hon slåss osv fatar inte varför hon gör så är såå himla jobbigt hon klöser och river i allt men hon ska upp i knät men tar man upp henne så slåss hon ännu värre drar en i håret osv bara för att hon inte får som hon vill. Helt otroligt att den lilla kan bli så arg och är så medveten om vad hon gör med.

Det slutade med att jag la henne nu och hon är tyst så jag tror hon somnade typiskt igentligen då jag ville följa med upp och greja med tv bänken eftersom jag har packat ner fika osv som ligger i bilen men får väl ta det senare Emilia sovit klart. Tänkte jag får ta vagnen och gå upp så får jag motion med bara nyttigt solen skiner ju så det blir nog bra. Idag har jag startat dagen med att sätta på mig min nya stegräknare som jag köpte igår på europris för 20 kr så jag och min syster har startat en klubb på MotioMera så jag hoppas att när den startar på måndag att det kommer att bli många steg så man kan känna att man rör sig ordentligt.

Nu ska jag greja lite innan det är dags att ge sig av hemmifrån senare idag ska vi grilla korv med Ida med familj och sen skulle vi ev titta på Eurovisionsongkontest eller vad det heter.

Ha det bra.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: