2009-05-18
 07:47:38

Varför!???

God morgon!

Men någon god morgon är det faktiskt inte måste jag erkänna. Herregud vilken natt! när jag gick och la mig kunde jag inte somna jag låg o vred och vände på mig till klockan var säkert 12 och sen när jag väl somnade då vaknade Emilia och som hon har skrikit i natt herregud men efter ett antal timmar så somnade hon om. Jag fattar inte varför hon gör så här hon borde ju vara skittrött eftersom hon inte sov någon middag igår heller och borde då därför sova lugnt hela natten. För nu får hon ju i sig maten som hon ska ha på ett dygn även om det inte är fast föda så är det ju ändå den mängden hon ska ha.

Nu ska jag gå upp och väcka henne och ge mat innan det är dags att ge sig iväg till dagis i regn rusket hoppas att vädret blir bättre under dagen för inge kul att vara ute och cykla när det är sånt här väder.

Hörs senare.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: