2009-05-11
 10:17:16

Varit hektiska dagar här!

God morgon!

Ja helgen har bara susat förbi i farlig fart. Har varit fullt upp hela tiden känns det som,Emilia har varit sjuk och väldigt spyig men det har gått över nu och hon är bara lite rosslig nu. I fredags så åkte vi ut till Timmele och hälsade på en dagis kompis till Casper dom härjade som tusan men dom hade roligt i alla fall :D vi blev bjudna på fika och jätte god kyckling som vi inte alls hade räknat med så det tackar vi för :D vi var hemma därifrån när klockan var 20 ca och barnen somnade som stenar men Emilia var vaken till ca 21 hon blev nog övertrött tror jag då brukar hon göra så.

I lördags så åkte vi hastigt och lustigt till stora mellby och hälsade på barnens kusin vilket var himla trevligt fick hur mycket kläder som helst av henne tack för det vännen :D jag kunde ha alla plagg och några var till o med för stora så får försöka att sy in det. Emilia fick massor av sommar kläder så nu är det bara Casper som behöver ha en ny garderob till sommaren med t-shirts osv. Men lite av det kan man ju önska sig till hans födelsedag presentkort på lindex kanske !?! Vi var hemma ifrån kusinen vid skaplig tid men Casper som hade sovit i bilen hade väldigt svårt att komma till ro i sin säng klockan 21 somnade han som en stock och sov gott hela natten :D jag och Johan tillbringade kvällen vid Robinsson och med räksmörgåsar och lite cider var himla gott och längesedan vi åt det. Sen så kollade vi på två filmer via datorn men den förgrymade sladden pajade så vi körde ljudet via högtalarna och kollade på datorn men det gick himla bra det med.

Igår var en riktigt jobbig dag*puh* Mitt humör var både hit o dit jag vet inte vad det var som var värst men jag kände att jag mådde inte bra helt enkelt och då blir mitt humör upp o ner. Men vi röjde i alla fall i garderoben där uppe och så tvättade jag hela dagen tror jag tvättade 3:O tvättkorgar med käläder. Allt det som vi fick plus lakan osv så jag var klar med tvätten när klockan var 23 sen blev det sängen och det var himla svårt att somna men efter ett tag så lyckades jag i alla fall :D

Idag ska jag fortsätta i städtemat och ska ställa mig i köket och ta världens diskbeg som har vuxit upp under helgen och sen så ska jag försöka att skura  här nere och damsuga där uppe. Sen så är det nog dags att hämta barnen på dagis skulle jag tro beror på hur effektiv jag är i mitt städande :D

Kram o hej så hörs vi senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: