2009-05-13
 08:01:22

Vikt funderingar

Jag har börjat fundera på hur jag ska kunna gå ner mera av mina extra kilon och det blir väl att försöka träna bort dom och strunta i allt vad godis osv heter men jag har ju så himla svårt för det har försökt flera gånger men det där med sockergegär är svårt att bli av med. Men jag äter inte mycket godis nu om man gemför med hur mycket jag gjorde innan och läsk är det inte mycket av heller. Men jag har ju lyckats gå ner 16 kg så jag borde ju kunna gå ner ännu mera. Men just nu så känns det som om jag står stilla i vikt inget händer och man tappar insperationen. Hur gör man för att komma över den där hemska tröskeln så man börjar gå ner i vikt igen !?!? Sen så måste jag få bort min kul mage och borde göra situps men jag tycker det känns så fånigt att göra det men hur många borde man göra omdagen för att det ska stärka och göra så att man får bättre mage och även går ner lite i midjemåttet!?!?

Dieter är inte min melodi och det går jag ner av sen går man upp det igen. Dom kilona jag har gått ner så har jag ju inte direkt ansträngt mig för att gå ner men så mycket som jag cyklar osv så har det gett resultat men jag vill gå ner mera men motivationen har svalnat och jag hittar inte motivationen just nu.

Jag hoppas att det kommer att komma igång igen

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: