2009-05-17
 19:37:21

Vilken långdragen dag!

God kväll!

Gud vad jag är trött idag blev himla sent igår efter att song eventet vad klart men det var trevligt men idag har varit en jobbig dag. Plus att jag tror att Emilia är på väg att bli sjuk igen för idag har hon hostat och haft sig var även lite varm nu ikväll men hade ingen feber men det återstår att se vad som händer. Hon har ju slutat med sin medicin nu så bara att vänta och se om det hjälpte eller om hon behöver en kur till.

Idag har vi varit hos ida och ove en sväng och hjälpt dom sätta upp ett tält som dom skulle kolla på om det var alla delar med och det var det så nu har dom ett komplett tält i alla fall =) sen gick vi hem för att Emilia skulle sova men det gjorde hon aldrig så vi åkte till Johans mamma en sväng och han fixade det sista på hennes tv bänk så nu är den klar sen åkte vi och kollade på en jätte fin lägenhet som var ett radhus som var himla fint läge men det är alldeles för långt utanför stan så det blir nog inte så att vi tar den.

Men jag ska ringa imorgon igen till vårat hyresbolag och sätta upp mig på kö på vissa ställen så får vi se vad det blir av det hela dom kanske till o med har något ledigt som vi kan kika på igen men vill att det ska vara markplan och med uteplats för barnens skull. Var meningen att jag skulle gå ut och cykla en sväng men jag känner att jag orkar inte det idag så det får bli imorgon när vi ska till dagis med barnen denna veckan blir det bara två dagar pga alla helger så får ut och cykla på dom lediga dagarna i stället.

Ha det bra
Kram!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: