2009-05-12
 11:06:46

Vilken morgon :S

God morgon fast jag har varit vaken länge men är ju nästan morgon ändå.

Casper skulle iväg på musiklek idag i folketshus och han brukar normalt vakna tidigt som tusan men nu när han skulle iväg då var han en riktigt sjusovare så vi fick stressa som tusan att få i honom frukosten var nästan ett helt dagsverk Casper brukar normalt hata att stressa på morgonen och det gör jag med men han kom i tid i alla fall och sen var det iväg för att lämna Emilia på dagis. Sen åkte jag iväg till Johan på jobbet och tjatade en stund sen när jag skulle cykla hem så var det så himla mycket bilar utanför europris tänkte va tusan är detta då visade det sig att dom hade ökat till 70% på utförsäljningen var in där en sväng folk var som galna :S rev och slet i gud vet allt. Jag fyndade i alla fall engångstallrikar 6 paket för 30 kr tyckte jag var billigt sen köpte jag två nya märken till Caspers tofflor vet inte vad dom heter men hans ramlade av förra året så köpte 3st för 4kr var som hittat :D

Nu ska jag gå och fixa lite här hemma och planera lite inför det jag och Johan pratade om på jobbet ska bara hitta ett datum och kolla om det är några som vill komma till oss då. Vad det är avslöjar jag när allt är bokat och klart =)

Ha en bra dag.
Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: