2009-11-13
 20:30:15

<3 Underbar dag <3

Ja det är det ända jag kan kortfatta denna dagen med om man ska säga det i bara en mening så blir det underbar dag. Imorse efter vi ätit frukost satte vi fart och grejade med det som skulle iväg till soptippen och sen så var jag iväg på ett möte på arbetsförmedlingen dom ringde efter mig och ville att jag skulle ha alla papper osv tills jag skulle börja på måndag men på måndag så blir det inte utan jag ska ordna lite med barnens avgift på barnomsrongen och dom svarade inte idag när jag ringde tusen gånger. Sen vid kl 13 så gick vi och åt lunch på kina buffen var evigheter sedan o det var gott :D mums. Dit hade vi även besök av Emma och Jonatahn sen gjorde vi följe med dom hem Emma höll på och tvättade och städade så jag hjälpte till att diska osv o pratade strunt och fick några cider på köpet i magen :D

Sen åkte hon o Johan och handlade mat eftersom hon inte har någon bil så burkar Johan ställa upp och köra vi hade ju inget annat för oss ändå :D sen när dom kom tillbaka så blev vi bjudna på tacos och ännu mera gott att dricka :D Barnen har lekt bra hela dagen Emilia har varit väldigt grinig men jag tror hon har ont i magen för hon har inte skött den som hon ska sen vi ändrade ersättning och imorgon hoppas jag att hon kan sköta magen så hon slipper ha ont annars så får jag köpa något emot det.

Imorgon så åker vi till Ullared för att shoppa kläder till barnen ska bli så skönt :D ska även passa på att köpa lite kläder till mig själv o lite nytt till den nya lägenheten :D Just idag älskar jag livet massor o det kommer bara att forstätta att vara bra till 2011 eftersom jag blivit inskriven i något som heter jobbgaranti för ungdommar och då får jag en summa pengar varje månad spelar ingen roll vad jag göra och dom kan bekösta utbildning osv. Nu blir det att titta på tv o lägga sig tidigt för kl 9 ska vi åka imorgon o sen hämta upp Emma o Jonte på vägen.

Ha en bra kväll kära vänner.

Kram


Ida

Vad skönt att det verkar lösa sig med jobb och pengar. Åh vad fuskigt att ni får fara till Gk:s,det vill jag med!



PUBLICERAT: 2009-11-14, 18:03:12 | URL: http://idalovdahl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: