2009-11-10
 21:18:08

Aj aj o trött

God kväll!

Oj vilken dag det har varit imorse så vaknade jag 7.30 av att alla låg o sov fortfarande inte Johan förstås men han var på jobbet och meningen var att vi skulle cykla till dagis och sen skulle jag till Johan på jobbet men han kom och hämtade oss för vädret var inte det bästa samt att tiden inte gick att hinna med för det blev lite stressigt med att få upp dom båda äta frukost och sedan iväg. Så sagt och gjort kl 8.45 så kom Johan o hämtade oss och vi lämnade på dagis och begav oss sedan till Borås till tandregleringen för att göra ett besök där på 1 timme.

Tandläkaren ropade in mig via en högtalare högts opersonligt tycker jag men i alla fall så inne hos tandläkaren började hon och plocka bort min tandställning och hade 4a fästen som satt löst vid kindtänderna och det har resulterat i att jag har fått 4st rejäla hål på mina tänder o den ena tanden är nog död de ser ut så :( Så det är tur att jag har tid den 26e till tandläkaren så dom får göra en bedömning och fixa de som går. Men är mitt eget fel att de har blivit så här så ja jag får bara skylla mig själv men så dumt o det gör ont :( Har även metall tråd i övre o under käken som ska sitta där i 5-10 år vilket är himla konstigt tycker jag men det spänner som tusan just nu.

Idag var det några o kollade på denna lägenheten och dom skulle nog komma ikväll igen och kolla så jag håller tummarna för att dom tar den för dom kunde flytta in när som helst i så fall. Så imorgon ska jag sätta fart med flytt städningen o packningen de jag kan göra i alla fall. Nu väntar tvn

Ha de så bra alla.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: